میرے چاروں طرف افق ہے جو ایک پردہء سیمیں کی طرح فضائے بسیط میں پھیلا ہوا ہے،واقعات مستقبل کے افق سے نمودار ہو کر ماضی کے افق میں چلے جاتے ہیں،لیکن گم نہیں ہوتے،موقع محل،اسے واپس تحت الشعور سے شعور میں لے آتا ہے، شعور انسانی افق ہے،جس سے جھانک کر وہ مستقبل کےآئینہ ادراک میں دیکھتا ہے ۔
دوستو ! اُفق کے پار سب دیکھتے ہیں ۔ لیکن توجہ نہیں دیتے۔ آپ کی توجہ مبذول کروانے کے لئے "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ پوسٹ ہونے کے بعد یہ آپ کے ہوئے ، آپ انہیں کہیں بھی کاپی پیسٹ کر سکتے ہیں ، کسی اجازت کی ضرورت نہیں !( مہاجرزادہ)

فیس بک کے دیوانے

اتوار، 24 اگست، 2014

رومن اردو سے اردو



 اردو پاکستان کی قومی زبان ہے ، پاکستانی  آپس میں بات چیت و خیالات کا اظہار کے لئے اردو زبان کا استعمال کرتے ہیں ، فیس بک، جو سیاسی، معاشرتی  ، سماجی اور ذاتی خیالات کے اظہار کا   برترین ذریعہ ہے ، اُس پر عموماً رومن اردو میں یا انگلش  میں کمنٹس دئے جاتے ہیں  ۔ رومن اردو  ،  پڑ ھنے میں دقیق  ہوتی ہے  ۔جیسے یہ جملہ :- ۔
Jab tak is pak watan say politicians ko saaf nahi kardia jata tab tak koi bhe system nahi chal sakta...
جب تک اِس پاک وطن سے پولیٹیشن  کو صاف  نہیں کردیا جاتا  تب تک کوئی بھی سسٹم  نہیں چل سکتا  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔
یقیناً اردو میں آپ دشواری کے بغیر پڑھیں گے اور آپ کو لکھنے والے  کامفہوم ، سمجھ آئے گا  خواہ تحریر کتنی بڑی کیوں نہ ہو ۔ کیوں کہ ہم اردو میں لکھی ہوئی تحریر پڑھتے نہیں ، "سکین " کرتے ہیں


لیکن رومن اردو کی لمبی تحریرپڑھنا یقیناً آپ کے لئے لئے باعث سر درد بن جاتی ہے  ۔ تو کیوں نہ اردو میں  کوشش کی جائے ۔

پاکستان کے محنتی اور محب الوطن نوجوانوں نے   اردو ٹائپنگ کا ایک  پروگرام عرصے سے  اپنی ویب   سائیٹس پر لوڈ کیا ہے ۔ 
جس کے لئے ، وہی کی بورڈ اور الفاظ استعمال کئے جاتے ہیں جو ، رومن اردو  ٹائیپنگ کے لئے آ پ استعمال کرتے ہیں ۔
اِس لنک سے  کی بورڈ کی تصویر دیکھئے ، کہ اردو کا متبادل کون سے انگلش الفاظ ہیں



 عربی میں لکھنے کے لئے ، اِسی کی بورڈ کو   دائیں ہاتھ والی "شفٹ کی"   اور "آلٹ کی کے ساتھ عربی   رموزِ اوقاف شامل کئے جا سکتے ہیں۔ دیکھئے پکچر::

آسان ہے نا  ؟
تو   ایم بلال کا  ،  " پاک اردو انسٹالر  " ، یہاں سے ڈاون لوڈ کریں ۔ اور  اپنی تحریر ہمارے پڑھنے کے لئے آسان بنائیں ۔



انسٹالیشن کے بعد Task Bar پر   جہاں  ENG لکھا ہے وہاں ماؤس سے  کلک کریں تو ونڈو اوپن ہوجائے گی یہاں سے آپ اردو  سلیکٹ کریں اور ٹائپنگ کریں ۔  انگلش لکھنے کے لئے دوبارہ انگلش منتخب کریں ۔ 
اگر آپ کو یہ گائیڈ پسند آئی ہے ،تو  ایم بلال ایم ،  صاحب کے لئے دعاگو ہوں ۔ کیوں کہ یہ بلاگ اُن کی اِس ویب سائیٹ سے لے کر آسان لکھنے کی کوشش کی ہے


بلاگ بنانے کے لئے ، اسے پڑھیئے :
اپنا بلاگ بنائیں اور بلاگرز کی دنیا میں داخل ہو جائیں ۔ 





خیال رہے کہ "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ !

افق کے پار
دیکھنے والوں کو اگر میرا یہ مضمون پسند آئے تو دوستوں کو بھی بتائیے ۔ اگر آپ کو شوق ہے کہ زیادہ لوگ آپ کو پڑھیں تو اپنا بلاگ بنائیں ۔