میرے چاروں طرف افق ہے جو ایک پردہء سیمیں کی طرح فضائے بسیط میں پھیلا ہوا ہے،واقعات مستقبل کے افق سے نمودار ہو کر ماضی کے افق میں چلے جاتے ہیں،لیکن گم نہیں ہوتے،موقع محل،اسے واپس تحت الشعور سے شعور میں لے آتا ہے، شعور انسانی افق ہے،جس سے جھانک کر وہ مستقبل کےآئینہ ادراک میں دیکھتا ہے ۔
دوستو ! اُفق کے پار سب دیکھتے ہیں ۔ لیکن توجہ نہیں دیتے۔ آپ کی توجہ مبذول کروانے کے لئے "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ پوسٹ ہونے کے بعد یہ آپ کے ہوئے ، آپ انہیں کہیں بھی کاپی پیسٹ کر سکتے ہیں ، کسی اجازت کی ضرورت نہیں !( مہاجرزادہ)

فیس بک کے دیوانے

پیر، 28 مارچ، 2016

ٹینڈم پیرا گلائیڈنگ

ٹینڈم پیرا گلائیڈنگ ، میں پائلٹ اور مسافر ہوتا ہے ، جو پائلٹ کے ساتھ ، گلائیڈنگ کا لطف اٹھاتا ہے ، یہ 12 سال سے کم عمر بچوں اور اُن مردو وخواتین کو کرایا جاتا جو پہلی بار جھجک محسوس کرتے ہیں موٹرائزڈ یا ونچ پیرا گلائیڈنگ میں نئے گلائیڈر کو ٹینڈم پیرا گلائیڈنگ کروائی جاتی ہے ۔

ٹینڈم پیرا گلائیڈنگ ، کم اونچائی سے فلائینگ ہو یا 2 ھزار فٹ کی بلندی سے ، اِس میں سوائے قدرتی خوف کے جو چند لوگوں میں پایا جاتا ہے اور میڈیکل ٹرمنالوجی میں ھائیٹ فوبیا کہلاتا ہے اور کسی خطرے کی بات نہیں ہوتی ۔
کم سے کم 50 کلوگرام سے 300 کلو گرام ، ٹیک آف ویٹ اٹھانے کے لئے بنائے جاتے ہیں ۔ لہذا 50 کلوگرام سے کم وزن والے گلائیڈر کو سولو ( تنہا) فلائینگ نہیں کروائی جاسکتی ۔ کیوں کہہ اُس کے لئے پیرا گلائیڈر کو کنٹرول کرنا مشکل ہو جاتا ہے ۔
نیز ، پاور گلائیڈر کے لئے نہایت اعلیٰ مہارت کی ضرورت ہوتی ہے ، جس میں پیرا گلائیڈر کو ، گراونڈ پر کئی مشقیں کروانے کے بعد سولو کی اجازت دی جاتی ہیں ، 

کیوں کہ پیرا گلائیڈنگ ایک ایسا شوق ہے ۔ جس میں انسانی حفاظت کا 100 فیصد خیال رکھا جاتا ہے ۔

ونچ پیرا گلائیڈنگ میں جتنی لمبی کھینچنے والی رسی ہو گی ، پیراگلائیڈر اتنی بلندی تک جاسکتا ہے - جو 3 ہزار فٹ یا اِس سے زیادہ ہو سکتی ہے ۔
 

 
جہاز کے ذریعے بلندی سے ، ٹینڈم پیرا سکائی ڈائیونگ بھی،  یورپی ممالک میں بہت مقبول ہے ۔ 






٭    ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭  ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭٭ ٭٭ ٭ ٭ ٭ ٭  ٭ ٭٭٭٭  ٭
٭                                                 -        پیرا گلائیڈنگ کیا ہے ؟
 ٭                                                 -       پیرا گلائیڈنگ ایک کھیل  
٭                                                 -     تھیوری ۔ پیرا گلائیڈر فلائیٹ ۔ 

 ٭                                                 -    پیرا گلائیڈر کنٹرولز
 ٭                                                 -  پیرا گلائیڈرز ۔ گراونڈ ٹریننگ 
 ٭                                                 -  بلندی سے پیرا گلائیڈنگ 
 ٭                                                 -  ٹینڈم پیرا گلائیڈنگ

٭                                                 -    پیرا گلائیڈنگ . سوالات


٭    ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭  ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭٭ ٭٭ ٭ ٭ ٭ ٭  ٭ ٭٭٭٭  ٭

خیال رہے کہ "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ !

افق کے پار
دیکھنے والوں کو اگر میرا یہ مضمون پسند آئے تو دوستوں کو بھی بتائیے ۔ اگر آپ کو شوق ہے کہ زیادہ لوگ آپ کو پڑھیں تو اپنا بلاگ بنائیں ۔