میرے چاروں طرف افق ہے جو ایک پردہء سیمیں کی طرح فضائے بسیط میں پھیلا ہوا ہے،واقعات مستقبل کے افق سے نمودار ہو کر ماضی کے افق میں چلے جاتے ہیں،لیکن گم نہیں ہوتے،موقع محل،اسے واپس تحت الشعور سے شعور میں لے آتا ہے، شعور انسانی افق ہے،جس سے جھانک کر وہ مستقبل کےآئینہ ادراک میں دیکھتا ہے ۔
دوستو ! اُفق کے پار سب دیکھتے ہیں ۔ لیکن توجہ نہیں دیتے۔ آپ کی توجہ مبذول کروانے کے لئے "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ پوسٹ ہونے کے بعد یہ آپ کے ہوئے ، آپ انہیں کہیں بھی کاپی پیسٹ کر سکتے ہیں ، کسی اجازت کی ضرورت نہیں !( مہاجرزادہ)

فیس بک کے دیوانے

ہفتہ، 5 نومبر، 2016

ٹورینٹ ۔قزاقوں کا مسکن

https://thepiratebay.org/

2 - Magnet  کا مطلب ہے کہ یہ لنک ، جب آپ کلک کریں گے تو یہ آپ کے ٹورنٹ سے جاکر چپک جائے گا اور ڈاؤن لوڈنگ شروع ہو  جائے گی -
3-  SEeding کا مطلب  2،327 کمپیوٹر ، انٹر نیٹ کلاؤڈمیں موجود " قزاقوں کے مسکن " میں ، مختلف پروگرام جمع کر رہے ہیں ،
 4- LEeching سے مراد 453 افراد ، کلاوڈ کے ساتھ جونک بن کر چمٹے ہوئے ہیں اور مُفت ، فلمیں ، گانے اور دیگر تفریحاتی پروگرام ڈاؤن لوڈ کر رہے ہیں ۔

5- اوپر تصویر میں دائیں طرف انٹر نیٹ کلاؤڈ کی فرضی تصویر ہے ، جو وائی فائی ، انٹر نیٹ کیبلز ، سے منسلک موبائلز اور کمپیوٹر  کے درمیان پایا جاتا ہے ۔
کلاوڈ وہ نہیں جو انڈین بابے نے سمجھایا ہے ۔
 17 افراد کلاوڈ کو فلم  tin cup  سے سیڈ کر رہے ہیں اور 5 افراد ، فلم  tin cup کو اپنے کمپیوٹر میں ڈاؤن لوڈ کر رہے ہیں ۔ جن میں اب میں 1 کا اضافہ ہو چکا ہے ۔ جو میں ہوں :
آپ اپنی پسندیدہ فلم ، کتاب ، گانا یا گیم کو کہ کیا وہ  " قزاقوں کے مسکن " میں پہنچ چکی ہے ، تلاش کریں :

اگر آپ کی فلم ، جتنے ٹورنٹس پر ہے اُس کی معلومات آگئی تو وہ ڈاؤن لوڈ کی جا سکتی ہے ورنہ نہیں ۔
جس

 سوال پیدا ہوتا ہے کہ اب آپ فلم ڈاؤن لوڈ کیسے کریں ؟
پریشان نہ ہوں !

آگے بڑھتے ہیں ۔ تیسرے  حصے کی طرف :

خیال رہے کہ "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ !

افق کے پار
دیکھنے والوں کو اگر میرا یہ مضمون پسند آئے تو دوستوں کو بھی بتائیے ۔ آپ اِسے کہیں بھی کاپی اور پیسٹ کر سکتے ہیں ۔ ۔ اگر آپ کو شوق ہے کہ زیادہ لوگ آپ کو پڑھیں تو اپنا بلاگ بنائیں ۔