میرے چاروں طرف افق ہے جو ایک پردہء سیمیں کی طرح فضائے بسیط میں پھیلا ہوا ہے،واقعات مستقبل کے افق سے نمودار ہو کر ماضی کے افق میں چلے جاتے ہیں،لیکن گم نہیں ہوتے،موقع محل،اسے واپس تحت الشعور سے شعور میں لے آتا ہے، شعور انسانی افق ہے،جس سے جھانک کر وہ مستقبل کےآئینہ ادراک میں دیکھتا ہے ۔
دوستو ! اُفق کے پار سب دیکھتے ہیں ۔ لیکن توجہ نہیں دیتے۔ آپ کی توجہ مبذول کروانے کے لئے "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ پوسٹ ہونے کے بعد یہ آپ کے ہوئے ، آپ انہیں کہیں بھی کاپی پیسٹ کر سکتے ہیں ، کسی اجازت کی ضرورت نہیں !( مہاجرزادہ)

فیس بک کے دیوانے

منگل، 21 فروری، 2017

چوری شدہ کار کی جلدی واپسی

 کار چوریاں پاکستان میں عام ہیں ، جس سے بچنے کے لئے ڈور لاک ، سٹیئرنگ لاک کے علاوہ مہنگا ٹریکنگ سسٹم لگوایا جاتا ہے ، لیکن کار پھر بھی نہیں ملتی ۔
چور جونہی کار چراتا ہے اِس سے پہلے کہ آپ کو خبر ہو وہ بہت دور نکل جاتا ہے ۔ پولیس اپنی تمام تر کوششوں کے باوجود سراغ نہیں لگا سکتی ۔
کیوں کہ کار چور ٹریکنگ سسٹم خراب کرنے میں ماہر ہوتے ہیں ۔
ٹیکنالوجی کی جدّت کا توڑ ہی ٹیکنالوجی ہے ۔
بھارتیوں نے 2000 روپے کاایسانوٹ ایجاد کر لیا ہے کہ جس میں ٹریکنگ سسٹم چھپا ہوا ہے ، سنا ہے کہ کاروں میں بھی ایسا ہی ٹریکنگ سسٹم ایجاد کرنے کی کوشش کی جارہی ہے ، اِس سے پہلے کہ وہ ٹریکنگ سسٹم مارکیٹ میں آئے ہم آپ کو نہایت کارآمد ٹریکنگ سسٹم بتاتے ہیں /
سامان :بہت پرانا سادہ موبائل ، یو فون کی سِم ۔ موبائل چارجر ۔
موبائل سے۔ رنگ اور بزر سپیکر نکلوادیں اور یو فون کی سِم ڈال کر اِسے اپنی کار میں کار چارجر سے منسلک کر کے چھپا دیں کہ آسانی سے تلاش نہ ہوسکے ۔ اپنے نمبر سے بیل دے کر اطمینان کرلیں کہ ، جب موبائل میں بیل جائے تو کوئی تھرتراہٹ پیدا نہ ہو ۔
اِس موبائل اور چارجرکو سیلوفین میں اچھی طرح محفوظ کریں تاکہ گرد اور پانی سے محفوظ رہے ۔
روزانہ صبح ، اِس موبائل کو مِس کال دے کر ، تسلی کریں کہ بیل جارہی ہے ۔
آپ کا سستا ترین اور بہترین ٹریکنگ سسٹم آپ کی کار میں نصب ہوچکا ہے ۔
یو فون کمپنی کا ریسکیو 15 پولیس سے موبائل نمبر شیئر کرنے کا رابطہ ہے ۔
 جونہی آپ کی کار چوری ہوتی ہے ، آپ فوراً ریسکیو 15 کو کال کرکے اپنی کار کے چوری ہونے کا بتائیں ، اور کار میں چھپا ہوا موبائل نمبر بھی بتائیں
جب ریسکیو 15 کا سٹاف اُس نمبر کو ملائے گا اور وہ نمبر مِس کال ریسیو کر رہا ہو تو پولیس کے پاس آپ کی کار کی لوکیشن آجائے گی ۔ 
اب آپ کی کار ڈھونڈھنے میں آسانی ہو گی !

اِس پوسٹ کو آپ شیئر کر سکتے ہیں !

خیال رہے کہ "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ !

افق کے پار
دیکھنے والوں کو اگر میرا یہ مضمون پسند آئے تو دوستوں کو بھی بتائیے ۔ اگر آپ کو شوق ہے کہ زیادہ لوگ آپ کو پڑھیں تو اپنا بلاگ بنائیں ۔