میرے چاروں طرف افق ہے جو ایک پردہء سیمیں کی طرح فضائے بسیط میں پھیلا ہوا ہے،واقعات مستقبل کے افق سے نمودار ہو کر ماضی کے افق میں چلے جاتے ہیں،لیکن گم نہیں ہوتے،موقع محل،اسے واپس تحت الشعور سے شعور میں لے آتا ہے، شعور انسانی افق ہے،جس سے جھانک کر وہ مستقبل کےآئینہ ادراک میں دیکھتا ہے ۔
دوستو ! اُفق کے پار سب دیکھتے ہیں ۔ لیکن توجہ نہیں دیتے۔ آپ کی توجہ مبذول کروانے کے لئے "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ پوسٹ ہونے کے بعد یہ آپ کے ہوئے ، آپ انہیں کہیں بھی کاپی پیسٹ کر سکتے ہیں ، کسی اجازت کی ضرورت نہیں !( مہاجرزادہ)

فیس بک کے دیوانے

جمعرات, فروری 22, 2018

ریکی - جسم کی مدافعاتی توانائی بڑھانا






ریکی کی  مشقوں کے دوران اسٹول پربیٹھیں یا زمین پر دوزانو بیٹھئے۔ ریڑھ کی ہڈی میں خم نہ ہو۔ سانس آہستگی سے لیں ہر مشق کا دورانیہ پانچ سے دس منٹ تک ہے جسے دن میں دو بار کیا جاسکتا ہے۔ فضا بہت زیادہ گرم یا سرد نہ ہو۔ مشق کے دوران آنکھیں بند رکھئے۔ ذہن خیالات سے عاری ہو اور توجہ صرف تصور کی جانب ہو۔
 جیسا کہ پچھلے مضمون میں  بیان کیا ہے کہ  ہمارا جسم کائناتی توانائی کا رسیور ہے۔اِس کو ہم اپنے دماغی تصوّر سے اپنے اندر منتقل کرتے ہیں ، انسانی دماغ میں تصوّر سے  کئی کام لئے جاسکتے ہیں ، جس کے لئے مختلف علوم دریافت کئے گئے ہیں ، جن میں تھرڈ ڈائمنشن ، روشنی کا مراقبہ ، ٹرانسڈینٹل میڈیٹیشن (ٹی ایم) ، کے علاوہ  سانس کی مشقیں ، یوگا  اور دیگر شامل ہیں ۔
جب آپ ریکی کی مشقوں  کے ذریعے اپنے اندر توانائی  کی قوت کو  بڑھا نے کے بعد  اُنہیں دائیں ہاتھ سے واپس کائینات میں ٹرانسفر کرتے ہیں  تو اُس کی اگلی ایڈوانس سٹیج   ہے ،



 کائیناتی توانائی کو  ایک تصوّراتی  گولے  (بال) میں سمیٹ کر اپنے  سر کے اوپر معلق کرنا  ۔ اور کسی بھی ھیلنگ سے پہلے  اُس کو سرپر ہاتھ لے جا کر تھامنا ہے اور آہستہ آہستہ ہاتھوں کے نیچے لائیں اور بیلی بٹن کے بالکل  سامنے لا کر اُس پر ایسے ہاتھ پھیرنے ہیں جیسے آپ نے اپنے ہاتھ میں بیچ بال پکڑی ہے اور اُس  پر اپنے ہاتھ پھیر رہے ہیں ۔


بال کے مرکز سے آپ کے ہاتھ   اور بیلی بٹن کا فاصلہ یکساں ہو  ، یہ عمل آنکھیں بند کرکے 2 سے 3منٹ دھرائیں اور تصوراتی  کائیناتی توانائی کے گولے کو آہستہ آہستہ واپس لے جا کر اپنے سر پر معلق کردیں ۔اور ہاتھوں کو آپس میں رگڑ کر ڈسچارج کریں ۔


تصوراتی  کائیناتی توانائی کا یہ گولہ آپ کے جسم میں موجود مدافعاتی توانائی میں اضعافہ کرتا ہے گا ، ہر ھیلنگ ٹریٹمنٹ سے پہلے ، ھیلنگ روم میں جانے سے پہلے یا گھر سے باہر نکلنے سے پہلے آپ توانائی کے اِس گولے سے خود  چارج کریں گے ۔
اور ہاتھوں کو آپس میں رگڑ کر توانائی اپنے جسم میں  ڈسچارج کریں ۔

 انسانی جسم دردوں کا مجموعہ ہے جو صحت میں پوشیدہ  ہوتے ہیں  اور صحت پر اثر انداز ہونے والے  اندونی یا بیرونی عوامل  کی وجہ سے  یک دم یا آہستہ آہستہ  نمودار ہوتے ہیں ۔ حادثہ    کی صورت میں زخموں کا بھرنا اور اُن میں درد ہونا  ،یہ سب دواؤں کے سہارے ختم کئے جاتے ہیں ، لیکن آپ نے کبھی سوچا ہے کہ  جنگلی جانوروں  میں یہ سب درد اُن کی  اندورنی قوت ِ مدافعت   سے ختم ہوتے ہیں ۔ انسانوں میں بھی اللہ نے یہی قوتِ مدافعت دی ہے ۔ جو وقت کے ساتھ کمزور پڑ جاتی ہے  ، اِس کو بڑھانے کے لئے انسان کو  اپنے اندر چھپی ہوئی طاقت کو  اپنے جسم کے اند ر سے باہر لانا ہوتا ہے ، لیکن ہر فرد کے لئے یہ ناممکن تو نہیں، البتہ ممکن  ہے  ، بس تھوڑا سا حوصلہ   دکھانا ہوتا ہے - 
٭٭٭٭٭٭٭٭٭


خیال رہے کہ "اُفق کے پار" یا میرے دیگر بلاگ کے،جملہ حقوق محفوظ نہیں ۔ !

افق کے پار
دیکھنے والوں کو اگر میرا یہ مضمون پسند آئے تو دوستوں کو بھی بتائیے ۔ اگر آپ کو شوق ہے کہ زیادہ لوگ آپ کو پڑھیں تو اپنا بلاگ بنائیں ۔